jak zmieniły się oczekiwania pracowników względem miejsca pracy?
czym jest Randstad Employer Brand Research?
To kompleksowe badanie marki pracodawcy opierające się na opinii ogółu populacji. Polską perspektywę tego, co wpływa na jakość wizerunku marki pracodawcy monitorujemy już od 12 lat.
Raport krajowy porusza między innymi takie kwestie, jak:
01 czynniki, którymi Polacy kierują się poszukując zatrudnienia.
02 oczekiwania względem miejsca pracy vs. ogólna ocena pracodawców w Polsce.
03 świadome planowaniu działań zmierzających do kształtowania atrakcyjnego wizerunku marki pracodawcy.
Pierwsze badanie przeprowadzono w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 31 krajach i obejmuje ponad 160 tys. respondentów. W tegorocznej edycji badania udział wzięło ponad 4,5 tys. osób.
zapytaj o indywidualne badanie dla swojej firmy.
Jeśli zatrudniasz ponad 250 pracowników w Polsce i jesteś zainteresowany/a wynikami dedykowanymi dla swojego przedsiębiorstwa to zapoznaj się z naszą ofertą i zamów indywidualny raport Randstad Employer Brand Research. |