co jest ważne dla pracowników w 2023 roku? czy ich oczekiwania zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat? które czynniki atrakcyjności zatrudnienia decydują o wizerunku pracodawcy?
odpowiedzi na te pytania znajdują się w 13. edycji raportu Randstad Employer Brand Research.
Z tegorocznego raportu dowiesz się:
-
co powinien oferować pracodawca w 2023 roku, aby stać się atrakcyjnym wśród pracowników,
-
które czynniki są najistotniejsze dla pracowników i kandydatów na polskim rynku,
-
kto jest uznany za najbardziej atrakcyjnego pracodawcę w Polsce.
Zapraszamy do pobrania tegorocznego raportu krajowego!
Jeśli chcesz porozmawiać na temat wyników raportu w kontekście Twojej firmy, wypełnij formularz kontaktowy na tej stronie. Skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu umówienia dogodnego terminu spotkania.
czym jest Randstad Employer Brand Research?
Jest to kompleksowe badanie marki pracodawcy. Po raz pierwszy zrealizowane w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 160 tys. respondentów.
W tym roku o opinię zapytaliśmy niecałe 5 tys. osób w wieku produkcyjnym, z różnym rodzajem wykształcenia i zatrudnienia. Pod lupę wzięliśmy aż 150 największych przedsiębiorstw w Polsce.