jak zmieniły się oczekiwania pracowników względem miejsca pracy?
12. edycja Randstad Employer Brand Research.
Chcesz poznać najnowsze wyniki? >> Pobierz Randstad Employer Brand Research 2023. <<
Przedłużająca się pandemia COVID-19, a w ostatnim czasie wojna w Ukrainie mają ogromny wpływ na dobre samopoczucie pracowników, a także ich potrzeby względem miejsca pracy. Dobrostan pracowników jeszcze nigdy nie był tak ważny jak obecnie. Czy pracodawcy potrafią o niego odpowiednio zadbać?
Jak przez ostatni rok zmieniły się oczekiwania pracowników i na co zwracają oni uwagę przy wyborze pracodawcy? Która firma została zwycięzcą rankingu na najbardziej atrakcyjnego pracodawcę 2022 roku?
Już 4 lipca będziesz mógł/mogła pobrać najnowszy raport i poznać odpowiedzi na powyższe pytania oraz dostosować swoją firmę do zmieniającego się rynku pracy.
Jeśli chcesz wcześniej porozmawiać na temat wyników raportu w kontekście Twojej firmy, wypełnij formularz kontaktowy i zaznacz, że jesteś zainteresowany/a spotkaniem. Skontaktuje się z Tobą nasz konsultant w celu umówienia dogodnego terminu.
czym jest Randstad Employer Brand Research?
To kompleksowe badanie marki pracodawcy opierające się na opinii ogółu populacji. Polską perspektywę tego, co wpływa na jakość wizerunku marki pracodawcy monitorujemy już od 12 lat.
Raport krajowy porusza między innymi takie kwestie, jak:
01 czynniki, którymi Polacy kierują się poszukując zatrudnienia.
02 oczekiwania względem miejsca pracy vs. ogólna ocena pracodawców w Polsce.
03 świadome planowaniu działań zmierzających do kształtowania atrakcyjnego wizerunku marki pracodawcy.
Pierwsze badanie przeprowadzono w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 31 krajach i obejmuje ponad 160 tys. respondentów. W tegorocznej edycji badania udział wzięło ponad 4,5 tys. osób.
zapytaj o indywidualne badanie dla swojej firmy.
Jeśli zatrudniasz ponad 250 pracowników w Polsce i jesteś zainteresowany/a wynikami dedykowanymi dla swojego przedsiębiorstwa to zapoznaj się z naszą ofertą i zamów indywidualny raport Randstad Employer Brand Research. |