oczekiwania Polaków i ich sposób patrzenia na pracodawcę w post-covidowej rzeczywistości - przed nami 11. edycja badania Randstad Employer Brand.
Jeszcze rok temu królowało wynagrodzenie (74%). Czy pensja wciąż jest naszym numerem jeden? Jak zmieniły się oczekiwania kandydatów względem miejsca pracy rok po ogłoszeniu stanu pandemii w Polsce?
Pobierz raport krajowy 2021 i sprawdź, czy jako pracodawca wiesz, jak działać? Czy jesteś gotowy na te zmiany?
Człowiek podlega szerszym procesom, które dzieją się na rynku, a jego decyzje i oczekiwania są ściśle z nimi związane. Wyłącznie pracodawca, który zna i rozumie potrzeby swoich pracowników będzie w stanie szybko i adekwatnie zareagować.
czym dokładnie jest randstad employer brand?
|
To kompleksowe badanie marki pracodawcy opierające się na opinii ogółu populacji. Polską perspektywę tego, co wpływa na jakość wizerunku marki pracodawcy monitorujemy |
Raport krajowy odpowie między innymi na takie pytania, jak:
|
|
|
Pierwsze badanie przeprowadzono w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 190 tys. respondentów. W tym roku w Polsce zapytaliśmy o opinię blisko 5 tys. osób oraz ich sposób postrzegania 150 największych pracodawców. |
Jeśli będą Państwo zainteresowani podobną analityką, ale już w odniesieniu do własnej marki pracodawcy serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszą »ofertą« i zamówienia raportu indywidualnego, Randstad Employer Brand.