czy zarządzanie employer brandingiem w dobie pandemii (covid-19) ma znaczenie? istnieją przynajmniej 3 powody, dla których warto, abyś konsekwentnie dbał o wizerunek swojej marki pracodawcy.
#1 rynek pracownika niejako wymógł na przedsiębiorcach patrzenie na employer branding wyłącznie w kontekście pozyskiwania utalentowanych pracowników. Sytuacja, z którą aktualnie się mierzymy pokazuje, że za silną marką pracodawcy stoi przede wszystkim zaangażowany zespół. I to właśnie on może pomóc firmie dalej się rozwijać czy nawet przetrwać na rynku.
#2 budowanie marki pracodawcy wymaga czasu i spójności w działaniu. Jeśli zrobimy sobie przerwę z czasem wszystkie działania trzeba będzie powtórzyć na nowo, a najtrudniej będzie odzyskać wiarygodność w oczach pracowników.
#3 układ najbardziej pożądanych aspektów zatrudnienia pod wpływem ważnych czynników psychologiczno-społeczno-ekonomicznych może zmienić się w czasie. Wyłącznie stałe monitorowanie tego, co jest ważne dla pracowników oraz to, jak nasza marka postrzegana jest na zewnątrz pozwoli szybko i adekwatnie zareagować.
Przekonaliśmy Cię, że Employer Branding ma znaczenie?
Dołącz do badania Randstad Employer Brand i zamów dla swojej firmy raport indywidualny.
Co możesz zyskać?
- sprawdzisz, jaka jest świadomość i atrakcyjność Twojej marki pracodawcy. Swoje rezultaty będziesz mógł porównać z wynikami konkurencji,
-
dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują poszczególne firmy. Sprawdź, jak jesteś postrzegany,
- uzyskasz dostęp do macierzy doskonalenia, za pomocą której ustalisz priorytety i działania prowadzące do doskonalenia marki pracodawcy,
- zyskasz możliwość tworzenia interesujących Cię analiz socjodemograficznych,
- dowiesz się więcej o kondycji swojego sektora.
Nie zostawimy Cię wyłącznie z wynikami badania. Możesz liczyć na nasze wsparcie w ich interpretacji.
Poznaj naszą ofertę!
Jeśli zatrudniasz ponad 250 pracowników w Polsce i jesteś zainteresowany wynikami indywidualnymi dla swojego przedsiębiorstwa uzupełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.
Jesteśmy w trakcie przygotowań badania Randstad Employer Brand 2021, ale już teraz możesz złożyć zamówienie na raport indywidualny i dołączyć do przyszłorocznej edycji, 2022. Zachęcamy!
Więcej informacji o samym badaniu dowiesz się z »broszury« Znajdziesz w niej także harmonogram i cennik usługi.
Czekamy na Twoje zgłoszenie!