Czym Polacy kierują się poszukując zatrudnienia? jak pandemia (covid-19) wpłynie na układ najbardziej pożądanych aspektów pracy, EVP marki pracodawcy? - odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszej edycji badania Randstad Employer Brand.
- Śledź preferencje kandydatów w odniesieniu do faktycznie działających przedsiębiorstw.
- Z badania Randstad Employer Brand dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują przedsiębiorcy w Polsce.
- Zobacz, jak szybko pandemia może zmienić układ najbardziej pożądanych aspektów zatrudnienia. Randstad Employer Brand to badanie realizowane raz do roku. Powrót do wyników z poprzednich edycji oraz do sytuacji z okresu kryzysu finansowego w Polsce pozwala przewidywać zmiany w układzie czynników. Oba kryzysy mają odmienną specyfikę, ale i wspólne tendencje.
- Zmiany w strategii zatrudnienia poprzedź analizą danych
Randstad Employer Brand Research to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji.
Nasze badanie ma już ponad 20 letnią historię i obejmuje łącznie 33 rynki, czyli ponad 75% globalnej gospodarki.
W Polsce to już 10 edycja badania, które odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji. W tym roku, w Polsce zapytaliśmy o opinię 6,256 osób.