Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

Czym Polacy kierują się poszukując zatrudnienia? jak pandemia (covid-19) wpłynie na układ najbardziej pożądanych aspektów pracy, EVP marki pracodawcy? - odpowiedzi na te pytania znajdziesz w najnowszej edycji badania Randstad Employer Brand.

  • Śledź preferencje kandydatów w odniesieniu do faktycznie działających przedsiębiorstw.
  • Z badania Randstad Employer Brand dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują przedsiębiorcy w Polsce.
  • Zobacz, jak szybko pandemia może zmienić układ najbardziej pożądanych aspektów zatrudnienia. Randstad Employer Brand to badanie realizowane raz do roku. Powrót do wyników z poprzednich edycji oraz do sytuacji z okresu kryzysu finansowego w Polsce pozwala przewidywać zmiany w układzie czynników. Oba kryzysy mają odmienną specyfikę, ale i wspólne tendencje.
  • Zmiany w strategii zatrudnienia poprzedź analizą danych

Randstad Employer Brand Research to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji. 

Nasze badanie ma już ponad 20 letnią historię i obejmuje łącznie 33 rynki, czyli ponad 75% globalnej gospodarki.

W Polsce to już 10 edycja badania, które odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji. 
W tym roku, w Polsce zapytaliśmy o opinię 6,256 osób.

Website Large-RE_2025