globalne spojrzenie na kształtowanie wizerunku marki pracodawcy
» śledź preferencje kandydatów w odniesieniu do największych przedsiębiorstw.
Z badania Randstad Employer Brand dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują przedsiębiorcy w 33 krajach.
Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji.
Nasze badanie ma już ponad 20 letnią historię i obejmuje łącznie 33 rynki, czyli ponad 75% globalnej gospodarki.
W Polsce to już 10 edycja badania, które odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji. W tym roku, w Polsce zapytaliśmy o opinię 6,256 osób.
» bądź też na bieżąco z »wynikami krajowymi«
Może jesteś także zainteresowany tego typu wynikami w odniesieniu do swojej firmy?
Sprawdź naszą »ofertę« badania indywidualnego - Randstad Employer Brand Research 2021.