globalne spojrzenie na kształtowanie wizerunku marki pracodawcy 


» śledź preferencje kandydatów w odniesieniu do największych przedsiębiorstw.

Z badania Randstad Employer Brand dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują przedsiębiorcy w 33 krajach.

REBR_zasięg badania

Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji. 

Nasze badanie ma już ponad 20 letnią historię i obejmuje łącznie 33 rynki, czyli ponad 75% globalnej gospodarki.

W Polsce to już 10 edycja badania, które odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji. 
W tym roku, w Polsce zapytaliśmy o opinię 6,256 osób.

» bądź też na bieżąco z »wynikami krajowymi«

REBR 2020

Może jesteś także zainteresowany tego typu wynikami w odniesieniu do swojej firmy?

Sprawdź naszą »ofertę« badania indywidualnego - Randstad Employer Brand Research 2021.