Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

Z poradnika skutecznej rekrutacji dowiesz się: 

  • jak wygląda model skutecznej rekrutacji opracowany przez Randstad;

  • co sprawia, że kandydat jest zainteresowany Twoją ofertą;

  • jak dopasować kandydata do kultury organizacyjnej Twojej firmy;

  • jak nie tracić niecierpliwych kandydatów

To ważne, bo...

  • 60% kandydatów przerywa proces ubiegania się o pracę, gdy uzna, że jest on zbyt uciążliwy,

  • 1/3 kandydatów żałuje, że zmieniła pracę. Najczęstszy powód to niezgodność powierzonych obowiązków z oczekiwaniami. Pracownik, który odejdzie z pracy to nietrafiona inwestycja dla obu stron.

Jednocześnie:

  • 6/10 firm przyznaje, że jest im trudno znaleźć właściwą osobę podczas rekrutacji.

Pobierz raport i dowiedz się, jak zwiększyć zwiększyć szanse na skuteczną rekrutację.