Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

co jest ważne dla pracowników w 2023 roku? czy ich oczekiwania zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat? które czynniki atrakcyjności zatrudnienia decydują o wizerunku pracodawcy? 

Odpowiedzi na te pytania poznaliśmy podczas ogłoszenia wyników 13 edycji badania Randstad Employer Brand Research.

 

poruszane zagadnienia:

  • co powinien oferować pracodawca w 2023 roku, aby stać się atrakcyjnym wśród pracowników?

  • dlaczego rola rozwoju zawodowego i benefitów pozapłacowych jest tak istotna w obecnych czasach?

  • kto jest uznany za najbardziej atrakcyjnego pracodawcę w Polsce?

 

spotkanie poprowadziły:

ewa-wawszczak-round


Ewa Wawszczak
General HR Director

Magdalena-Blaszczyk-Moryn_kolo

 

Magdalena Błaszczyk-Moryń
Professionals Director

 

czym jest Randstad Employer Brand Research?

Jest to kompleksowe badanie marki pracodawcy. Po raz pierwszy zrealizowane w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 160 tys. respondentów.

W tym roku o opinię zapytaliśmy niecałe 5 tys. osób w wieku produkcyjnym, z różnym rodzajem wykształcenia i zatrudnienia. Pod lupę wzięliśmy aż 150 największych przedsiębiorstw w Polsce.

zobacz nagranie webinaru, który odbył się 16 maja 2023 roku.