logo-randstad-holding

Absencja pracowników to codzienne wyzwanie w wielu branżach, które może nieść ze sobą poważne konsekwencje, jak spadek efektywności, opóźnienia w realizacji zleceń czy nadmierne koszty nadgodzin.

Jednym z podstawowych kroków, jakie pracodawca może podjąć, aby opracować strategię zarządzania absencją, jest zbadanie najczęstszych przyczyn, dlaczego pracownicy nie pojawiają się w pracy.

Stworzyliśmy przewodnik, w którym omawiamy szczegółowo temat nieobecności w miejscu pracy, wyjaśniamy dlaczego należy traktować go poważnie oraz przedstawimy sposób, w jaki można zapobiec nasileniu tego zjawiska.

Z przewodnika dowiesz się:

  • jaki kluczowe informacje powinna zawierać polityka organizacji w kwestii nieobecności w miejscu pracy?
  • jak wysoki wskaźnik absencji może wpłynąć na Twoją firmę?
  • jak właściwie zarządzać nieobecnościami w miejscu pracy?

jak zarządzać nieobecnościami w miejscu pracy