Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

Bez pokolenia Z trudno planować rozwój kompetencji przyszłości w Twojej firmie. To oznacza, że pracodawcy powinni uwzględniać oczekiwania nowej generacji na rynku pracy, aby skutecznie przyciągać najlepszych pracowników.

Zetki bardziej niż inne pokolenia cenią sobie równowagę między życiem zawodowym a prywatnym, wykonywanie pracy, która daje poczucie sensu oraz perspektywy rozwoju kariery.

Branża produkcyjna oferuje pracownikom wiele, więc teoretycznie powinna być atrakcyjna także dla osób z pokolenia Z. Jednak wielu pracodawców sygnalizuje nam wyzwania z pozyskiwaniem i retencją pracowników z tej grupy.

W przygotowanej przez naszych ekspertów checkliście dzielimy sie praktycznymi wskazówkami, które pozwolą Ci dostosować proces rekrutacji i przygotować organizację, by skutecznie przyciągała talenty z pokolenia Z. To dobry punkt wyjścia, który możesz swobodnie dostosowywać do swoich potrzeb

randstad-pl-3-guide-gen-z-manufacturing-recruitment-checklist-operational-brand
landing-page-blob-1