pobierając ten materiał dowiesz się:
- dlaczego przed rozpoczęciem współpracy przeprowadziliśmy audyt procesowy
- co stanowiło największe wyzwanie podczas realizacji usługi oraz jak sobie z nim poradziliśmy
- jak zwiększyliśmy efektywność zespołu o 25%
Materiał zawiera więcej informacji, które mogą okazać się inspiracją w poszukiwaniu rozwiązań dotyczących optymalizacji procesów biznesowych w firmie.
Dla Oponeo, jednego z największych dostawców ogumienia w Polsce, poprawne rozładowanie i etykietowanie opon jest podstawą biznesu. Od tego procesu zależy, czy do odbiorców trafi właściwy produkt. A przecież wpływ opon na bezpieczeństwo podczas jazdy jest ogromny. Stanowią one mniej niż 5% wartości auta, a według Komisji Europejskiej mogą ograniczyć ryzyko wypadku o 46%.
Warto o tym pamiętać i zadbać o to, by dobrane ogumienie było dopasowane do pory roku. Bo w drodze, jak w biznesie - liczy się bezpieczeństwo. Ale liczy się też optymalizacja kosztów.
Z takiego samego założenia wyszło Oponeo, które dzięki współpracy z Randstad zyskało partnera, który zadbał o oba te aspekty i przejął odpowiedzialność za proces rozładunku i etykietowania opon, udzielając gwarancji na realizację zadania zgodnie z normami klienta.