Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

utrzymująca się presja płacowa i kwestie sprawiedliwości wynagrodzeń - to tylko nieliczne aspekty, z którymi będą musieli zmierzyć się pracodawcy w nadchodzącym roku. 

Dlaczego właśnie te kwestie wysuwają się na pierwszy plan? I w jaki sposób wpływają na postrzeganie pracodawców? 

Obejrzyj nagranie webinaru, podczas którego odpowiedzieliśmy na te pytania i podzielilimy się najważniejszymi wnioskami płynącymi z tegorocznej edycji badania Randstad Employer Brand Research 2024.

poruszane zagadnienia:

  • czego oczekują pracownicy od swoich pracodawców, aby czuć się komfortowo w miejscu pracy?

  • jak zadbać o well-being i bezpieczeństwo finansowe pracowników?

  • jaki wpływ na pracodawców będą miały zmiany prawne dotyczące jawności wynagrodzeń?

 

gościem specjalnym była:

liliana strupp

r. pr. Liliana Strupp
Director Legal & Public Affairs 

Radca prawny, ukończyła prawo na Uniwersytecie Łódzkim oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Łodzi. W ramach pracy zawodowej pełni funkcję Head of Legal & Public Affairs grupy spółek Randstad w Polsce; jest także wiceprezesem zarządu Polskiego Forum HR. Specjalizuje się w prawie cywilnym (w szczególności w umowach handlowych) oraz prawie pracy. W ramach grupy roboczej w Konfederacji Lewiatan w latach 2021-2022 uczestniczyła aktywnie w procesie kształtowania regulacji dotyczącej pracy zdalnej w Polsce.

 

spotkanie poprowadziły:

joanna kolasa round


Joanna Kolasa
HR Consultancy Manager

Od prawie 20 lat związana z obszarem HR, a od 10 lat z Randstad. Ma doświadczenie zarówno od strony biznesowej, jak wewnętrznego HR. W swojej pracy wspiera zarówno osoby decyzyjne, które wyznaczają strategię personalną, rolę i kierunek, jak i osoby operacyjne wdrażające rozwiązania. Dba o efektywną strukturę organizacyjną, odpowiedni poziom zaangażowania pracowników oraz zapobieganie rotacji. Pomaga managerom w zarządzaniu, w ich codziennych zadaniach związanych z motywowaniem, stawianiem i oceną celów pracowników oraz wszelkich trudnościach personalnych. Obecnie rozwija się w obszarze konsultingu, w zespole realizującym projekty rozwojowe oraz rewardowe, wspierając firmy, które budują lub dostosowują swoje systemy wynagradzania i premiowania pracowników do wyzwań rynkowych.

beata-wolska-miniatura

 

Beata Wolska
Strategic Senior Sales Manager

Posiada bogate doświadczenie w HR oraz obszarze doradztwa zawodowego. Pracowała jako nauczycielka akademicka, doradczyni zawodowa, konsultantka HR, trenerka i coach kariery, szczególnie w zakresie mobilności zawodowej. Realizowała projekty z obszaru HR na każdym etapie cyklu życia pracownika. Szkoli, wspiera i rozwija pracowników w szerokim gronie firm polskich i międzynarodowych, aby rozwijać prawdziwy potencjał zarówno organizacji, jak i jej pracowników. Beata jest entuzjastką i pasjonatką swojej pracy.

 

czym jest Randstad Employer Brand Research?

Jest to kompleksowe badanie marki pracodawcy. Po raz pierwszy zrealizowane w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 170 tys. respondentów.

W tym roku o opinię zapytaliśmy ponad 6 tys. Polaków w wieku produkcyjnym, z różnym rodzajem wykształcenia i zatrudnienia. Pod lupę wzięliśmy aż 150 największych przedsiębiorstw w Polsce oraz firmy dodatkowe, które były niezbędne do utrzymania benchmarku w sektorze.

bądź na bieżąco >> poznaj wyniki z raportu krajowego randstad employer brand research 2023 <<

obejrzyj nagranie webinaru i poznaj wyniki randstad employer brand research 2024.