Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

E-book Randstad "Marka pracodawcy ma znaczenie" prezentuje najważniejsze kwestie związane z Employer Brandingiem.

EB matters

Poznaj nasze kompendium wiedzy dotyczące Employer Brandingu, które podzieliliśmy na pięć rozdziałów:

  1. Uzasadnienie biznesowe budowania marki pracodawcy
  2. Opracowanie strategii marki pracodawcy dla przedsiębiorstwa
  3. Aktywacja marki pracodawcy
  4. Tworzenie niezapomnianego doświadczenia kandydata
  5. Utrzymanie solidnej marki pracodawcy