Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

jak wygląda badanie monitor rynku pracy?

Nasze badanie realizujemy od ponad dekady. Pytamy w nim pracowników o ich perspektywę rynku pracy. Mierzymy rotację pomiędzy miejscami zatrudnienia, sprawdzamy obawy związane z utrzymaniem miejsc pracy i ocenę szans na zmiany w karierze. W każdej edycji dodatkowo analizujemy także rynkowe trendy, które szczególnie interesują pracodawców, z którymi współpracujemy.

W najnowszej edycji, którą realizowaliśmy pod koniec grudnia, uczestniczyło 1000 badanych zatrudnionych w kluczowych gałęziach polskiej gospodarki.

jakie są najciekawsze wnioski z 47. edycji badania?

21% polskich pracowników w ciągu ostatniego półrocza zmieniło pracodawcę. Do głównych przyczyn wciąż należą wynagrodzenia, ale też perspektywy rozwoju zawodowego. Zdaniem badanych pracowników, firmy wciąż w zbyt małym zakresie wspierają rozwój zawodowy swoich kadr.

47-mrp-infografika-lp kopia

Pracownicy chcieliby przede wszystkim, aby pracodawcy w działaniach rozwojowych uwzględniali szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje (38 proc.), tworzyli perspektywy dobywania nowych umiejętności poprzez przydzielanie nowych zadań i obowiązków (37 proc.), umożliwiali zdobywanie certyfikatów zawodowych (31 proc.) oraz otwierali ścieżki rozwoju stanowiskowego (31 proc.).

wprowadź swoje dane, aby pobrać przygotowany dla Ciebie materiał: