Polska, Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Szwajcaria i Brazylia. Co je łączy? - mieszczą się tam siedziby główne firm posiadających swoje centra usług biznesowych w Opolu.
Co sprawia, że przedsiębiorcy chętnie przenoszą lub rozwijają centra usług BPO, SSC, IT oraz R&D do Opola?
-
dostępność wykwalifikowanych pracowników płynnie posługujących się językiem niemieckim,
-
szybko rozwijający się rynek biurowy. Nowo powstałe powierzchnie biurowe odpowiadają potrzebom firm z sektora nowoczesnych usług biznesowych. W 2017 swoje oddziały w Opolu otwarło Stefanini, a rok wcześniej PwC Service Delivery Center,
-
kompleksowe wsparcie dla inwestorów, w tym m.in. doradztwo w nawiązywaniu współpracy z instytucjami otoczenia biznesu czy stworzony przez miasto system ulg.
Dowiedz się więcej wypełniając formularz i pobierając raport „Usługi biznesowe w Opolu 2018”. Publikacja to efekt współpracy Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL) z Randstad Polska oraz agencją nieruchomości JLL.