w procesie tworzenia spójnej strategii employer brandingowej niezwykle istotna jest wiedza o tym, co decyduje o jakości wizerunku pracodawcy - dołącz do naszego badania i poznaj wskazówki, jak kształtować atrakcyjną markę pracodawcy.
Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji.
Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii.
Dziś obecne jest już w 32 krajach i obejmuje ponad 200 000 respondentów. Przed nami już 10. edycja tego badania w Polsce.
co możesz zyskać?
- sprawdź, jaka jest świadomość i atrakcyjność Twojej marki pracodawcy. Porównaj swoje rezultaty z wynikami konkurencji
-
dowiedź się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują poszczególne firmy. Sprawdź, jak jesteś postrzegany
- uzyskaj dostęp do macierzy doskonalenia (pozwala ona na ustalenie priorytetów i działań prowadzących do doskonalenia marki pracodawcy)
- stwórz interesujące Cię analizy socjodemograficzne
- dowiedź się więcej o kondycji swojego sektora
Nie zostawimy Cię wyłącznie z wynikami badania. Możesz liczyć na nasze wsparcie w ich interpretacji.
jak wziąć udział w badaniu?
Randstad Employer Brand odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji.W tym roku postanowiliśmy zwiększyć pulę badanych firm.
Jeśli zatrudniasz ponad 250 pracowników w Polsce i jesteś zainteresowany udziałem w badaniu uzupełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.
Wydłużyliśmy czas na przesyłanie zgłoszeń. Czekamy do 20 października 2019.
Więcej informacji o samym badaniu oraz naszej ofercie (harmonogram i cennik usługi)
przeczytasz w >>broszurze<<
Czekamy na zgłoszenia!