w procesie tworzenia spójnej strategii employer brandingowej niezwykle istotna jest wiedza o tym, co decyduje o jakości wizerunku pracodawcy - dołącz do naszego badania i poznaj wskazówki, jak kształtować atrakcyjną markę pracodawcy.

Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji. 

Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii.
Dziś obecne jest już w 32 krajach i obejmuje ponad 200 000 respondentów. Przed nami już 10. edycja tego badania w Polsce.

co możesz zyskać?

  • sprawdź, jaka jest świadomość i atrakcyjność Twojej marki pracodawcy. Porównaj swoje rezultaty z wynikami konkurencji
  • dowiedź się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują poszczególne firmy. Sprawdź, jak jesteś postrzegany

  • uzyskaj dostęp do macierzy doskonalenia (pozwala ona na ustalenie priorytetów i działań prowadzących do doskonalenia marki pracodawcy)
  • stwórz interesujące Cię analizy socjodemograficzne

  • dowiedź się więcej o kondycji swojego sektora

Nie zostawimy Cię wyłącznie z wynikami badania. Możesz liczyć na nasze wsparcie w ich interpretacji.

jak wziąć udział w badaniu?

Randstad Employer Brand odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji.

W tym roku postanowiliśmy zwiększyć pulę badanych firm.

harmonogramJeśli zatrudniasz ponad 250 pracowników w Polsce i jesteś zainteresowany udziałem w badaniu uzupełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.

Wydłużyliśmy czas na przesyłanie zgłoszeń. Czekamy do 20 października 2019.

Więcej informacji o samym badaniu oraz naszej ofercie (harmonogram i cennik usługi) 

broszura
przeczytasz w >>broszurze<<
Czekamy na zgłoszenia!