Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

Randstad Employer Brand Research to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji. 

W Polsce to już 9 edycja badania, które odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji. 
W tym roku, w Polsce zapytaliśmy o opinię 10,362 osoby.

Poniższy raport jest idealnym wprowadzeniem dla firm poszukujących wskazówek, jak poprawić atrakcyjność swojej marki pracodawcy. 

REBR 2019-1

Uzupełnij formularz, aby pobrać raport i sprawdź, co decyduje
o wizerunku pracodawcy.