skuteczna marka pracodawcy to taka, którą buduje się na lata. Nie można jednak zapomnieć o jej bieżącej aktualizacji.

Historia naszego badania pokazuje, że w czasach wyzwań, chociażby takich, z jakimi mierzymy się od 2020 roku, w oczach pracowników pewne aspekty pracy zyskują na znaczeniu, a inne odchodzą na dalszy plan.

To ważna wskazówka dla pracodawcy - bowiem nie możemy pominąć zmieniających się oczekiwań pracowników w planowaniu nadchodzących działań employer brandingowych. Z pomocą w tym zakresie przychodzi nasze badanie.

Czym dokładnie jest Randstad Employer Brand?

rozróżnienie na formę prawną

 

To reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opinii ogółu populacji.

Polską perspektywę tego, co wpływa na jakość wizerunku marki pracodawcy monitorujemy
już od 11 lat.

wynagrodzenia w 5 kluczowych obszarach

Raport krajowy odpowiada między innymi na takie pytania, jak:

  • czym kierują się Polacy poszukując zatrudnienia?
  • czego oczekują względem miejsca pracy vs. jak ogólnie postrzegają pracodawców w Polsce?
  • pomaga w świadomym planowaniu działań zmierzających do kształtowania atrakcyjnego wizerunku marki pracodawcy. 
prognozy na 1H 2021

 

Pierwsze badanie przeprowadzono w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 185 tys. respondentów.

Polskie wyniki udostępnimy w drugiej połowie czerwca 2021 roku.

Aby otrzymać je w chwili publikacji wystarczy uzupełnić formularz.
Raport jest darmowy - tym bardziej będzie nam miło móc się z Państwem podzielić tym materiałem.