oczekiwania Polaków i ich sposób patrzenia na pracodawcę w post-covidowej rzeczywistości - przed nami 11. edycja badania Randstad Employer Brand.

Jeszcze rok temu królowało wynagrodzenie (74%). Czy pensja wciąż jest naszym numerem jeden? Jak zmieniły się oczekiwania kandydatów względem miejsca pracy rok po ogłoszeniu stanu pandemii w Polsce?

Pobierz raport krajowy 2021 i sprawdź, czy jako pracodawca wiesz, jak działać? Czy jesteś gotowy na te zmiany?

Człowiek podlega szerszym procesom, które dzieją się na rynku, a jego decyzje i oczekiwania są ściśle z nimi związane. Wyłącznie pracodawca, który zna i rozumie potrzeby swoich pracowników będzie w stanie szybko i adekwatnie zareagować.


Czym dokładnie jest Randstad Employer Brand?

rozróżnienie na formę prawną

 

To kompleksowe badanie marki pracodawcy opierające się na opinii ogółu populacji.

Polską perspektywę tego, co wpływa na jakość wizerunku marki pracodawcy monitorujemy
już od 11 lat.

wynagrodzenia w 5 kluczowych obszarach

Raport krajowy odpowie między innymi na takie pytania, jak:

  • czym kierują się Polacy poszukując zatrudnienia?

  • czego oczekują względem miejsca pracy vs. jak ogólnie postrzegają pracodawców w Polsce?

  • pomaga w świadomym planowaniu działań zmierzających do kształtowania atrakcyjnego wizerunku marki pracodawcy. 

prognozy na 1H 2021

 

Pierwsze badanie przeprowadzono w Belgii w 2000 roku. Dziś obecne jest już w 34 krajach i obejmuje ponad 190 tys. respondentów.

W tym roku w Polsce zapytaliśmy o opinię blisko 5 tys. osób oraz ich sposób postrzegania 150 największych pracodawców.

Jeśli będą Państwo zainteresowani podobną analityką, ale już w odniesieniu do własnej marki pracodawcy serdecznie zachęcamy do zapoznania się z naszą »ofertą« i zamówienia raportu indywidualnego, Randstad Employer Brand.