czy zarządzanie employer brandingiem w dobie pandemii (covid-19) ma znaczenie? istnieją przynajmniej 3 powody, dla których warto, abyś konsekwentnie dbał o wizerunek swojej marki pracodawcy.

#1 rynek pracownika niejako wymógł na przedsiębiorcach patrzenie na employer branding wyłącznie w kontekście pozyskiwania utalentowanych pracowników. Sytuacja, z którą aktualnie się mierzymy pokazuje, że za silną marką pracodawcy stoi przede wszystkim zaangażowany zespół. I to właśnie on może pomóc firmie dalej się rozwijać czy nawet przetrwać na rynku.

#2 budowanie marki pracodawcy wymaga czasu i spójności w działaniu. Jeśli zrobimy sobie przerwę z czasem wszystkie działania trzeba będzie powtórzyć na nowo, a najtrudniej będzie odzyskać wiarygodność w oczach pracowników.

#3 układ najbardziej pożądanych aspektów zatrudnienia pod wpływem ważnych czynników psychologiczno-społeczno-ekonomicznych może zmienić się w czasie. Wyłącznie stałe monitorowanie tego, co jest ważne dla pracowników oraz to, jak nasza marka postrzegana jest na zewnątrz pozwoli szybko i adekwatnie zareagować.

Przekonaliśmy Cię, że Employer Branding ma znaczenie?

Dołącz do badania Randstad Employer Brand i zamów dla swojej firmy raport indywidualny.

Co możesz zyskać?

  • sprawdzisz, jaka jest świadomość i atrakcyjność Twojej marki pracodawcy. Swoje rezultaty będziesz mógł porównać z wynikami konkurencji,
  • dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują poszczególne firmy. Sprawdź, jak jesteś postrzegany,

  • uzyskasz dostęp do macierzy doskonalenia, za pomocą której ustalisz priorytety i działania prowadzące do doskonalenia marki pracodawcy,

  • zyskasz możliwość tworzenia interesujących Cię analiz socjodemograficznych,

  • dowiesz się więcej o kondycji swojego sektora.

Nie zostawimy Cię wyłącznie z wynikami badania. Możesz liczyć na nasze wsparcie w ich interpretacji.

Poznaj naszą ofertę!

harmonogramJeśli zatrudniasz ponad 250 pracowników w Polsce i jesteś zainteresowany wynikami indywidualnymi dla swojego przedsiębiorstwa uzupełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby omówić szczegóły.


Jesteśmy w trakcie przygotowań badania Randstad Employer Brand 2021, ale już teraz możesz złożyć zamówienie na raport indywidualny i dołączyć do przyszłorocznej edycji, 2022. Zachęcamy! 

broszuraWięcej informacji o samym badaniu dowiesz się z »broszury« Znajdziesz w niej także harmonogram i cennik usługi.

Czekamy na Twoje zgłoszenie!