Coś mocnego

Powiedz coś więcej czytelnikowi

Nagłówek i druga linia nagłówka mówią nam, co oferujesz, a nagłówek formularza pomaga dobić targu. Tutaj możesz wyjaśnić, dlaczego Twoja oferta jest tak rewelacyjna, że warto dla niej wypełnić formularz.

Pamiętaj:

  • Punktory świetnie
  • prezentują korzyści
  • i pomagają zaskarbić sobie klientów.

globalne spojrzenie na kształtowanie wizerunku marki pracodawcy 


» śledź preferencje kandydatów w odniesieniu do największych przedsiębiorstw.

Z badania Randstad Employer Brand dowiesz się więcej o oczekiwaniach pracowników względem miejsca pracy oraz ich wyobrażeniach na temat tego, co oferują przedsiębiorcy w 33 krajach.

REBR_zasięg badania

Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy opierające się na opiniach ogółu populacji. 

Nasze badanie ma już ponad 20 letnią historię i obejmuje łącznie 33 rynki, czyli ponad 75% globalnej gospodarki.

W Polsce to już 10 edycja badania, które odzwierciedla atrakcyjność 150 największych pracodawców w kraju, znanych co najmniej 10% populacji. W tym roku, w Polsce zapytaliśmy o opinię 6,256 osób.